Звіт про хід виконання Указу Президента від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за 2015 рік

У Департаменті економіки та інвестицій підготовлено звіт про хід виконання Указу Президента від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» за 2015 рік.

За 12 місяців 2015 року до Департаменту економіки та інвестицій надійшло 1196 звернень громадян, з них 665 було прийнято під час особистих прийомів, що проводяться співробітниками управління з питань пайової участі, 531 звернень були отримані поштою (з них 137 звернень надійшли через скриньку Київського міського голови) та 1 звернення було передано через уповноважену особу, із загальної кількості 102 колективних. У сумі до Департаменту економіки та інвестицій за 2015 рік звернулося 3719 громадян.

Результати аналізу звернень показують, що заявниками порушувались різні питання, чільне місце серед яких займає вирішення питань щодо пайової участі та розрахунку розмірів пайових внесків у створенні соціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва з приводу зміни функціонального призначення житлових приміщень на нежитлові, будівництва (реконструкції), перепланування об’єктів, інвестування будівництва нежилих приміщень, а також щодо оформлення договорів, видачі довідок про сплату пайових внесків, що становить 55,6 % від загальної кількості звернень громадян до Департаменту економіки та інвестицій. Крім того, у зверненнях порушувались питання економічної, інвестиційної, житлової політики, будівництва та реконструкції, цінової політики та тарифів (зменшення цін на продовольчі товари, лікарські засоби та вироби медичного призначення, зниження тарифів на комунальні послуги, повернення до попереднього рівня цін на проїзд в міському пасажирському транспорті).

Зважаючи, що найбільша кількість звернень надходить з питань розрахунку пайових внесків на розвиток інфраструктури міста працівниками відповідного структурного підрозділу ведеться загальний та особистий прийом громадян в спеціалізованому приміщенні, під час якого проводиться роз’яснювальна робота та прийом заяв з відповідними документами. Терміни виконання таких документів скорочено до 10 робочих днів. Вживаються заходи для зручного та швидкого вирішення питань громадян.

За звітний період до Департаменту економіки та інвестицій звернень від жінок, яким присвоєно звання «Мати-героїня», Героїв Радянського союзу та Героїв України не надходило. Надійшло 22 звернення від інвалідів, 23 від ветеранів праці та 13 від дітей війни. У зверненнях порушувалися питання захисту прав споживачів, цінової політики та тарифів. Листи опрацьовано у визначені законодавством терміни та надано ґрунтовну відповідь заявникам.

Усі звернення, які надійшли до Департаменту економіки та інвестицій, були відпрацьовані у визначені законодавством терміни та за результатами опрацювання були надані відповіді в межах компетенції Департаменту.

У звітному періоді виконувалися роботи передбачені Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва (за оперативними даними):

У транспортній сфері:

- Відкрито пішохідну зони відпочинку на Поштовій площі в рамках реалізації проекту реконструкція Поштової площі;

Крім того велись роботи з:

- будівництва Подільського мостового переходу через р. Дніпро;

- будівництва під’їзної автомобільної дороги від Червонозоряного проспекту (поблизу примикання вул. Кіровоградської) до міжнародного аеропорту «Київ» (Жуляни);

- реконструкції просп. Перемоги;

- реконструкції проспекту Миколи Бажана;

- реконструкції з розширенням просп. Григоренка;

- реконструкції вул. А.Ахматової на ділянці від просп. Григоренка до вул. Урлівської;

- реконструкції вул. Сортувальної на ділянці від вул. Канальної до вул. Клеманської;

- реконструкції вул.Васильківської на ділянці від Голосіївської площі до Амурської площі;

- реконструкції вул. Братської з демонтажем трамвайних колій на вул.Братській та на Контрактовій площі;

- спорудження дільниці Куренівсько-Червоноармійської лінії метрополітену від станції «Виставковий центр» до Одеської площі у Голосіївському районі (доведення до показників затверджених проектом);

- виконувались роботи з капітального ремонту міжквартальних проїздів та прибудинкових територій та капітальний ремонт доріг;

- продовжувались роботи по реалізації проекту з реконструкції та будівництва вулично -дорожньої мережі в частині створення велосипедної інфраструктури та рекреаційного велосипедного маршруту в м. Києві (житловий масив Троєщина - Європейська площа);

- виконувались роботи по будівництву світлофорних об’єктів;

- виконані роботи з капітального ремонту 34 трамвайних вагонів та фунікулеру.

У грудні 2015 року придбано 2 сучасних трамваї «Електрон» Т5В641 підвищеної місткості з низьким рівнем підлоги, які пристосовані для перевезення пасажирів з обмеженою рухомістю, в тому числі і інвалідів у кріслах – колясках.

Крім того, здійснювалась реалізація планів з оновлення та модернізації рухомого складу (за рахунок кредитних коштів ЄБРР отримано 45 нових тролейбусів та обладнання).

У рамках реформування транспортної інфраструктури столиці:

продовжувалася реалізація проекту комплексної модернізації вагонів типу «Е» та його модифікацій з впровадженням асинхронного тягового приводу на КП «Київський метрополітен» за рахунок коштів цільових (екологічних) зелених інвестицій (в рамках виконання вимог Кіотського протоколу). Модернізовано та розпочато експлуатацію 25 вагонів.

У сфері житлового будівництва:

- виконані роботи з відведення земельної ділянки для будівництва житлових будинків учасникам антитерористичної операції у с. Биківня у Деснянському районі (розроблено проект землеустрою, виконано топогеодезичні роботи, обстежено зелені насадження);

- в рамках реалізації заходів з будівництва (придбання) житла для сімей загиблих військовослужбовців, які брали безпосередньо участь в антитерористичній операції, а також для інвалідів І-ІІ групи з числа військовослужбовців, які брали участь у зазначеній операції та потребують поліпшення житлових умов, укладено договори на закупівлю за рахунок субвенції з Державного бюджету України 16 квартир загальною площею 933,5 м2, з яких придбано 13 квартир;

- придбано майнові права на однокімнатну квартиру з оздобленням загальною площею 42,75 м2 у житловому будинку № 5 восьмого пускового комплексу І черги будівництва 20 мікрорайону житлового масиву Вигурівщина – Троєщина у Деснянському районі міста Києва (термін введення будинку в експлуатацію – ІV квартал 2015 року) в рамках реалізації заходів з придбання (будівництва) житла для черговиків квартирного обліку;

- розроблено та затверджено проект виконання робіт з капітального ремонту житлового будинку на бульварі Кольцова, 24-А у Святошинському районі.

У сфері житлово-комунального господарства:

- виконувалися роботи з реконструкції та технічного переоснащення полігону твердих побутових відходів № 5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області (встановлено каналізаційні насоси та виконані роботи з улаштування дренажної системи в тілі дамби);

- виконувалися роботи з реконструкції котельні на вул. Котельникова, 7/13;

- виконувались роботи із оснащення iнженерних вводiв житлових будинкiв теплолічильниками (змонтовано 1138 вузлів обліку та 1105 обчислювачів);

- 01.09.2015 року відбулося урочисте відкриття об’єкту «Ліцей «Наукова зміна» просп. Григоренко, 21-В» після проведення робіт із комплексної термосанації;

- виконувались роботи з розробки проектно-кошторисної документації щодо встановлення ІТП у житлових будинках на 78 об’єктах;

- виконувались роботи із розробки проектної документації щодо реконструкцiї котелень на проспектi Науки, 47 та на вул. Багговутівська, 36-А;

- здійснювалось коригування проектної документації по протизсувним заходам на схилi озера Глинка в районі провулку Академіка Філатова, на схилі Батиєвої гори на розi вулиць Провiдницької та Радісної та на розi вулиць Локомотивної та Краснодонської, а також на схилі Совської балки бiля вул. Петра Радченка у Солом'янському районi, біля будівлі на вул. Нижньоюрківській, 53 з метою подальшого виконання протиаварійних робіт у наступному році;

- велись роботи з будівництва (буріння) артезіанської свердловини на перетині вулиць Артема і Полтавської;

- виконувались роботи по будівництву алеї почесних поховань з окремим входом на територію Державного історико-меморіального Лук’янівського заповідника;

- виконувались роботи з капітального ремонту житлових будинків та прибудинкових територій у всіх районах міста: капітальний ремонт покрівель, під’їздів, сходових клітин, фасадів житлових будинків, внутрішньобудинкових інженерних мереж, електромереж та електрощитових, зливостічних мереж, ремонт індивідуальних теплових пунктів, а також роботи з ремонту асфальтного покриття прибудинкових територій і міжквартальних проїздів та облаштування ігрових та спортивних майданчиків;

- завершені роботи з термосанації ДНЗ № 653 на вул. Гусовського, 2 та ДНЗ № 406 по вул. В.Дубініна,13.

Також велись роботи на об’єктах інженерної інфраструктури, а саме:

- велись роботи із будівництва Другої нитки Головного міського каналізаційного колектора;

- продовжувалось будівництво каналізаційного колектора по вул. Стеценка з метою ліквідації КНС «Нивки»;

- здійснювалось будівництво каналізаційного колектора по вул. Дегтяренка в Оболонському районі;

- закуплено основне обладнання для виконання робіт із реконструкції прохідного колектора водопроводу Д=1400 мм від станції метро «Дніпро» до вул. Кіровоградської;

- виконувались роботи з будівництва І черги каналізаційного колектора від Мостицького до Головного міського в м. Києві;

- велась розробка проекту реконструкції дюкерних переходів через р.Дніпро;

- продовжувалось будівництво гідровузла в мікрорайоні Бортничі по вул. Дяченка у Дарницькому районі;

- здійснювалось проектування будівництва магістрального самопливного колектора на вул.Переяславській, Леніна, Горького, Коцюбинського в м-ні Бортничі у Дарницькому районі;

- велось будівництво каналізаційного колектору по вул. Жданова, Демидівській, пров.Інженерному та Ялинковому в м-ні Бортничі у Дарницькому районі;

- продовжувались роботи з будівництва мереж водопостачання 12 кварталу мікрорайону Бортничі та роботи з поліпшення водовідведення приватного сектора в мікрорайоні Червоний Хутір (ділянка 9) у Дарницькому районі;

- здійснювались роботи з поліпшення водовідведення приватних секторів Олександрівської Слобідки та Караваєві дачі (ІІ черга), а також каналізування приватного сектора в мікрорайоні Совки у Солом'янському районі;

- завершені роботи з ліквідації аварійної ситуації на каналізаційному колекторі діаметром 1500 мм на вул. Голосіївській, 57 у Голосіївському районі.

У соціальній сфері здійснювались будівництво та реконструкція ряду об’єктів, а також виконувались проектні роботи за наступними напрямками: Об’єкти освіти

- здійснювалось будівництво дитячого дошкільного закладу на просп. Науки,63-а;

- виконувалися роботи з реконструкції дошкільного навчального закладу № 585 на вул. Маршала Малиновського, 1-Б у Оболонському районі;

- здійснювалась розробка проектної документації для реконструкції дошкільних навчальних закладів №321 на вул. Автозаводській,13-а, №436 на вул. Автозаводській,17 та гімназії-інтернату №299 на вул.Макіївській, 9 у Оболонському районі;

- завершено реконструкцію з прибудовою середньої загальноосвітньої школи № 128 на вул. Р. Окіпної, 6 у Дніпровському районі;

- завершено роботи з будівництва прибудови до середньої загальноосвітньої школи №140 на вул. Львівській, 47/8 у Святошинському районі;

- завершено будівництво дитячого садка на діл. 36 у 4 мікрорайоні житлового масиву Позняки у Дарницькому районі;

- завершено роботи з реконструкції дошкільного навчального закладу № 383 на вул. Гарматній, 41 у Солом’янському районі;

- завершено роботи з реконструкції з надбудовою будинку дошкільного навчального закладу № 268 по вул. Копилівська, 6 у Подільському районі; 

Об’єкти охорони здоров’я

- виконувались роботи з реконструкції приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи по вул. Шовковичній, 39/1;

- проводились роботи з реконструкції покрівлі та утеплення фасаду дитячої поліклініки №2 на вул. Маршала Тимошенка, 14;

- здійснювалась реконструкція покрівлі та утеплення фасаду центральної районної поліклініки на вул. Маршала Тимошенка, 14;

- виконувались роботи з проектування реконструкції будівель Київського міського перинатального центру - структурного підрозділу Київського міського центру репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі;

- проводилось проектування реконструкції з прибудовою будівлі колишнього дитсадка №403 для розміщення територіального центру соціального обслуговування пенсіонерів м. Києва та центру соціальної реабілітації дітей-інвалідів на вул.О.Теліги, 37-г.

- завершено І пусковий комплекс І черги реконструкції приймального та спеціалізованих відділень Київської міської клінічної лікарні № 12 на вул. Підвисоцького, 4-а у Печерському районі (відкрито приймально-діагностичне відділення та відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги);

Об’єкти культури:

- продовжувалась реставрація з пристосуванням під розміщення державного спеціалізованого мистецького навчального закладу «Київська дитяча школа мистецтв № 2 ім. М. І. Вериківського» об'єкта на вул. Воровського, 2 з прибудовою до нього концертної зали;

- виконувалися роботи з реставрації та реабілітації з технічним переоснащенням і реконструкцією прибудови театрально-видовищного закладу культури «Київський національний академічний театр оперети» на вул. Червоноармійській, 53/3 у Печерському районі м. Києва;

- завершена реконструкція будівлі цілісного майнового комплексу «Кінотеатр «Жовтень» на вул. Костянтинівській, 26 у Подільському районі.

У сфері містобудівної політики продовжувались роботи з:

-розробки та реалізації Генерального плану розвитку міста Києва та його приміської зони до 2025 року (проект розміщення першої черги будівництва);

-розробки та впровадження комплексної інформаційно-аналітичної системи «Містобудівний кадастр м. Києва»;

-розробки плану зонування окремих частин м. Києва;

-розробки та коригування матеріалів детальних планів та концепцій розвитку територій, містобудівних програм та іншої містобудівної документації, міських вузлів, розробка техніко-економічних обґрунтувань;

-розробки інтегрованого плану розвитку транспортної інфраструктури м.Києва та його приміської зони.

У сфері благоустрою виконувались наступні роботи:

- велись роботи із реконструкції і благоустрою парків «Тельбін», «Кіото» та «Юність» (влаштування доріжок, встановлення поребриків тощо);

- проведено коригування кошторисної вартості проекту реконструкції та благоустрою парку «Володимирська гірка»;

- продовжуються роботи із капітального ремонту 3-х парків: Голосіївського, за кінотеатром «Ленінград», на вул. Ф Пушиної та 3-х скверів: по Володимирському поїзді, на вул. Михайлівській, на вул. Довнар-Запольського та бульварної частини вул. Костьольної тощо;

- розроблено та затверджено проект регулювання рівня води водойми озера «Глинка» з виконанням берегоукріплення та благоустрою південної її частини, визначено підрядну та розпочаті будівельні роботи;

- розроблено проект благоустрою та облаштування зони організованого відпочинку озера Тельбін;

- розроблено та затверджено проект будівництва пішохідного мостового переходу через озеро Жандарка з розчисткою, благоустроєм та оздоровленням водойми у 2-у мікрорайоні ж/м Позняки;

- виконані роботи з капітального ремонту елементів благоустрою озера Білого (Центрального) в Оболонському районі (відремонтовані сходи, влаштована підпірна стінка та пандус, встановлена клумба та смітники, прокладено тротуарну доріжку);

- відремонтовано сходи та встановлено 72 лавки вздовж Русанівського каналу;

- проведено капітальний ремонт елементів благоустрою на зоні відпочинку «Райдуга»;

- виконувались роботи з капітального ремонту елементів благоустрою на пляжi «Наталка».

- завершені роботи із капітального ремонту 12-ти парків: Моряків, ім. Генерала Ватутіна, ім. Пушкіна, Привокзальний інші та 26-ти скверів: біля пам’ятника «Небесної соті», на вул. Лисківській, на вул. Серафимовича, на вул. Героїв Дніпра, квіткового годинника на вул.Інститутській, Героїв Сталінграду,44-Б, бульварної частин вул. Серафимовича, бульвару Верховної ради тощо.

Забезпечувався комплексний підхід до реалізації інвестиційної політики в м. Києві, зокрема:

  1. Продовжено роботу щодо забезпечення функціонування системи «єдине вікно» для реалізації інвестиційних проектів.
  2. Проведено 15 засідань постійно діючої конкурсної комісії із залучення інвесторів до фінансування будівництва, реконструкції, реставрації об’єктів житлового та нежитлового призначення, незавершеного будівництва, інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва, за результатами яких:

- розглянуто 29 (двадцять дев’ять) інвестиційних пропозицій, які включено до переліку об’єктів, що потребують залучення інвестицій;

- розглянуто умови конкурсу із залучення інвестора до реалізації 13 проектів у пріоритетних сферах міського господарства: соціальний, медичній, транспорту та зв’язку тощо;

- підведено підсумки 9 (дев’яти) конкурсів із залучення інвесторів до проектів;

- виключено 1 (одну) інвестиційну пропозицію з переліку об’єктів, що потребують залучення інвестицій;

Розглянуті питання про:

- розкриття конкурсних пропозицій учасників 12 (дванадцяти) інвестиційних конкурсів;

- заміну замовників реалізації 6 (шести) інвестиційних проектів;

- скасування рішень інвестиційної комісії про включення до переліку 10 (десяти) об’єктів, які потребують залучення інвестицій;

- заміну місць розташування деяких об’єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами, що користуються найвищим споживчим попитом у м. Києві, відповідно до укладених інвестиційних договорів;

- залучення меценатів до реалізації 4 соціальних проектів (реконструкція театру, облаштування парків);

- інші питання, пов’язані з подальшою реалізацією інвестиційних проектів.

  1. Укладено 10 (десять) інвестиційні договори на загальну суму 294,12 млн. грн. без урахування ПДВ, які передбачають виплати до бюджету – 13,15 млн. грн. без урахування ПДВ.
  2. Укладено 36 (тридцять шість) додаткових угод до раніше укладених інвестиційних договорів, 4 (чотири) з них – про припинення раніше укладених інвестиційних договорів.
  3. Забезпечено виконання комплексу заходів із реалізації інвестиційного проекту зі створення об’єктів роздрібної торгівлі хлібом та хлібобулочними виробами, що користуються найвищим споживчим попитом у м. Києві.
  4. Надано висновок КМДА за результатами проведеної експертизи інвестиційного проекту «Впровадження технології, яка передбачає використання теплових насосів для системи теплопостачання будівлі СЗШ № 281 I-III ст. по бульв. Кольцова, 7-Б у Святошинському районі м. Києва» від 15.01.2015 №001-73.
  5. Забезпечено випуск 34 (тридцяти чотирьох) розпоряджень Київської міської державної адміністрації у сфері підготовки та проведення інвестиційних конкурсів.
  6. Забезпечено випуск 7 (семи) рішень Київської міської ради:

- «Реконструкція Київського міського пологового будинку №5 під перинатальний центр з будівництвом приватного медичного закладу за адресою: просп. Червонозоряний, 2» (від 19.03.2015 №265/1130);

- «Про реконструкцію станції метро «Лівобережна» (від 11.06.2015 № 631/1495);

- «Про реконструкцію з надбудовою стадіону вул. Теодора Драйзера,2Б» (від 16.07.2015 № 684/1548);

- «Про внесення змін у додаток до рішення Київської міської ради від 24 червня 2004 року №322/1532 «Про затвердження переліку об’єктів реконструкції, реставрації, незавершеного будівництва, що належать до комунальної власності територіальної громади Києва» (від 23.07.2015 № 804/1668);

- «Про майнові питання, пов’язані з будівництвом дошкільного навчального закладу на вул. Дмитрівській, 66 у Шевченківському районі» (від 23.07.2015 № 778/1641);

- «Про майнові питання, пов’язані з будівництвом дошкільного навчального закладу на вул. Кудряшова, 7-А у Солом’янському районі» (від 23.07.2015 № 778/1642);

- «Про майнові питання, пов’язані з будівництвом багатофункціонального комплексу з підземним паркінгом на просп. Василя Порика, 7-9 у Подільському районі» (від 23.07.2015 № 778/1643).

  1. Забезпечено супровід 32 (тридцяти двох) проектів розпоряджень Київської міської державної адміністрації щодо підготовки та проведення інвестиційних конкурсів та 21 (двадцяти одного) проекту рішень Київської міської ради, що регулюють майнові питання в контексті проведення інвестиційних конкурсів.
  2. Виконувався комплекс заходів щодо розробки Київського оновленого інформаційного веб-порталу InvestInKyiv, головним завданням якого є надання доступу вітчизняним і закордонним інвесторам, інвестиційним аналітикам до актуальної інформації стосовно інвестиційного клімату та проектів міста (підготовлено службові записки щодо необхідності розробки нового сайту, доопрацювано проект договору, проводились робочі наради, проводилась робота з верстування внутрішніх сторінок та вкладок веб-порталу). Забезпечено функціонування сайту і тестовому режимі.
  3. Проводилися заходи щодо покращення позитивного інвестиційного іміджу столиці України (участь у відповідних конференціях, семінарах, круглих столах):

у рамках просування м. Києва на міжнародній арені у сфері інвестицій забезпечено участь м. Києва у:

- Міжнародній виставці нерухомості «МІРІМ-2015» (10-13.03.2015), в рамках якої проведено понад 40 зустрічей з представниками міжнародних кіл. Зокрема, з керуючим директором Citigroup з нерухомості ринків Європи, Близького сходу та Африки Джовані Грегораті, мером Франкфурту-на-Майні Петером Фельдманом щодо співпраці у сфері інвестицій;

- Міжнародному форумі «День українського бізнесу» у Варшаві;

- Міжнародному форумі «Інновації. Інвестиції. Харківські ініціативи», м.Харків;

- Міжнародній науково-практичній конференції на тему «Концептуальні основи зовнішньоекономічної стратегії України на етапі впровадження реформ» (30.09.15);

- Відкритому тижні європейських регіонів у м. Брюссель (Королівство Бельгія) «European Open days Week» (з презентацією);

- україно-австрійському бізнес форумі (м. Відень, Республіка Австрія) 19.10.2015(з презентацією та доповіддю);

- брифінгу за підсумками українсько-австрійського бізнес-форуму, який проходив у ТПП України 23.10.2015;

- засіданні робочої групи з реалізації стратегічної ініціативи «Міжнародна гавань штаб-квартир» (11.11.2015);

- засіданні комісії для проведення конкурсу «Кращий експортер року» (05.11.2015);

- міжнародному заході «Балто-Чорноморський форум: історична спільність та сучасні виклики» (12.11.2015 р. КТПП);

- Міжнародній торгово-промисловій конференції «Експортно імпортні відносини Україна – ЄС 2016: готовність влади та бізнесу» (12.11.2015);

- круглому столі «Залучення фінансування для реалізації проектів у сфері енергоефективності» (Мінрегіонбуд) (20.11.2015).

проведено понад 40 ділових зустрічей з представниками провідних європейських країн щодо можливості реалізації в Києві низки проектів з розвитку міської інфраструктури, в тому числі з представниками Оціночної місії Японського агентства міжнародного співробітництва «Джайка» щодо впровадження сучасних ефективних технологій очистки стічних вод; з представниками торгових відділів Посольства Австрії в Україні, Республіки Польща, Китайської Народної Республіки з питань поглиблення співпраці;

підготовлено пропозиції щодо участі м. Києва у рамковій програмі Європейського Союзу «Horizon 2020».

Протягом 2015 року за поданням управління цінової політики Департаменту економіки та інвестицій:

видано 68 розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з питань ціноутворення, в тому числі:

- 33 розпорядження, якими встановлені 257 тарифів на виробництво, постачання, транспортування теплової енергії, комунальні послуги з централізованого опалення та постачання гарячої води для ліцензіатів КМДА для 25 суб’єктів господарювання та 7 суб’єктам господарювання вартість витрат з проведення періодичної повірки, обслуговування і ремонту квартирних засобів обліку теплової енергії;

- 11 розпоряджень щодо тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій виконавцям цих послуг по кожному будинку окремо;

- 8 розпорядження щодо тарифів на послуги з вивезення (знешкодження) твердих побутових відходів;

- 1 розпорядження щодо внесення змін до Порядку визначення розміру плати за тимчасове користування місцями для розташування рекламних засобів зовнішньої реклами, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва;

- 13 розпоряджень, якими встановлено 2 984 тарифів на платні медичні послуги для 31 державних та комунальних закладів охорони здоров’я;

- 1 розпорядження, яким встановлено тарифи на послуги з перевезення пасажирів і вартості проїзних квитків у міському пасажирському транспорті, який працює звичайному режимі руху;

- 1 розпорядження, яким унесено зміни до тарифів на інвентаризацію нерухомого майна, що здійснюється Комунальним підприємством Київське міське бюро технічної інвентаризації та реєстрації права власності на об’єкти нерухомого майна;

- видано 1 спільний наказ Департаменту соціальної політики та Департаменту економіки та інвестиції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Про затвердження розміру плати за розміщення та проживання у закладах соціального захисту для бездомних осіб, які належать до комунальної власності територіальної громади м. Києва»;

- проведено експертизу 6 проектів розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та 2 проекти рішень Київської міської ради;

погоджено 56 тарифів, а саме:

- 3 тарифи на подачу автомобіля-евакуатора на місце залишення автотранспортного засобу водієм і транспортування його на спецмайданчик та тариф на добу за користування автостоянкою для КП «Київдорсервіс»;

- 7 розмір автостанційного збору за класами автостанцій, які розташовані в м. Києві ДП «Київпассервіс» та КП «Київпастранс» АС «Видубичи;

- витрати на утримання та обслуговування теплових пунктів 10 підприємствам - балансоутримувачам теплових пунктів;

- 32 граничні тарифи на перевезення пасажирів та вантажів автомобілями та 2 тарифи на послуги з перевезення електромобілем на КП «АТП КМДА»;

- 2 вартості вхідних квитків для відвідування КП «Водно-інформаційний центр»;

погоджено:

інвестиційну програму на 2016 рік 1 суб’єкту господарювання, що здійснює виробництво, транспортування та постачання теплової енергії;

- суми компенсацій різниці між економічно обґрунтованими витратами на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, опалення та постачання гарячої води, послуги з централізованого водопостачання, водовідведення та встановленими тарифами на ці послуги – 5 суб’єктам господарювання;

- проведено 250 моніторингів роздрібних цін на нафтопродукти, що реалізуються через 9 автозаправочних станцій у м. Києві;

- узагальнено 36 щодекадних моніторингів за даними районних у м. Києві державних адміністрацій по 27 найменуваннях продовольчих товарів та 57 моніторингів по житлово-комунальних послугах;

Задекларовано зміни 117 оптово-відпускних цін для 3 підприємств, а саме:

- ТОВ «Кернел-трейд» зміну 37 оптово-відпускних цін на олію соняшникову;

- ТОВ «Данон» зміну 9 оптово-відпускних цін на молочну продукцію;

- ДП «Лактоліс-Україна» зміну 71 оптово-відпускну ціну на сметану та сир кисломолочний.

Опрацьовано розрахункові матеріали:

- 69 закладів охорони здоров’я щодо встановлення 4 484 тарифів на платні медичні послуги;

- щодо тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій по 12 259 будинках, що надані 75 суб’єктами господарювання;

- базової ціни технічного обслуговування ліфтів та диспетчеризації по 6 підприємствах;

- вартості послуги з повірки квартирних приладів обліку води по 1 підприємству;

- вартості послуг з дезінсекції та дератизації по 1 підприємству;

- 10 підприємств, що надають послуги з технічного обслуговування та поточного ремонту систем ППА та ДВ;

- щодо тарифів на виробництво, транспортування та постачання теплової енергії, централізоване опалення і постачання гарячої води, що надані 50 суб’єктами господарювання-ліцензіатами Київської міської державної адміністрації;

Крім того протягом 2015 року надавались відповіді на звернення громадян, що надійшли за телефоном „CALL-центру” стосовно тарифів на пасажирський транспорт, цін на основні продукти харчування, лікарські засоби та вироби медичного призначення, овочі та фрукти, хліб та хлібобулочні вироби, тарифів на житлово-комунальні послуги та проводилось інформування киян по телефону з цих питань

У звітному періоді проведено ряд заходів Департаментом економіки та інвестицій у сфері туризму.

Спільно з туристичними операторами, готельєрами та іншими представниками туристичної галузі продовжується робота щодо надання допомоги бійцям 12 БТО «Київ», їх сім’ям та бійцям української армії, які знаходяться в зоні АТО.

Самостійно, або через волонтерів передаються продукти харчування, одяг, взуття, медикаменти, гроші, газові балони та інше. Частина туристичних операторів допомагають пораненим бійцям у госпіталях Києва медикаментами та грошима, а інші надають допомогу сім’ям загиблих та поранених самостійно або через волонтерські організації.

Готелі також активно долучились до надання допомоги і регулярно направляють бійцям АТО бронежилети, каски, будівельні матеріали, автотранспорт, одяг, продукти харчування, медикаменти, спальні мішки, тощо.

Продовжується робота із закладами розміщення м. Києва щодо надання допомоги у тимчасовому пільговому поселенні переселенців з Донецької та Луганської областей. Незважаючи на скрутний стан готельного господарства м. Києва, деякі власники готелів та хостелів знайшли можливість розмістити переселенців з максимально зниженою вартістю проживання.

Так, починаючи з 26.03.2014 р. у закладах розміщення м.Києва поселено 725 осіб. На сьогодні в закладах розміщення м. Києва проживає 189 переміщених осіб. Свої послуги запропонували наступні заклади: гуртожиток готельного типу «Центр підвищення кваліфікації» (вул. Кустанайська, 6 (Автовокзал); готель «Тиса» (вул. В. Кільцева, 4Б); готель «Голосіївський» (пр. 40-річчя Жовтня, 93); готель «Південне Екос» (вул.Освіти, 1).

Робота по наданню допомоги вимушеним переселенцям триває.

Файл документа: Додатки до звіту.doc

Перейти до спискуВерсiя для друку